Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sun, 27 Oct 2024 20:24:05 +0200

Tere!

Viru-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2411002/06848 aadressile Lääne-Viru maakond, Viru-Nigula vald, Aseri 
alevik, Meremetsa// Kõrkküla, Aseri maastikukaitseala 2// Metsakivi// 
Metsavahi// Mäeoru (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27155339>  (menetlus nr: 
451464), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viru-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (LEMBIT TALLI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister